niedziela, 21 listopada 2010

Czas na zmiany?

Zastanawiam się nad dalszymi losami mojego bloga i chyba dojrzałam do zmian. Po pierwsze chcę się wyprowadzić z blogspota. Znalazłam już chyba ciekawą alternatywę, ale muszę jeszcze lepiej się z nią zapoznać. Po drugie trochę mnie już znużyło to "mydło i powidło" i czytelników chyba też. Chcę więc zrezygnować z bardzo osobistych tematów i rozdzielić pozostałe - herbimania pozostanie robótkowa, a tematy związane z tańcem pójdą na innego bloga na forum belly. W zasadzie to już poszły - mojego nowego bloga tanecznego można znaleźć tutaj.
A teraz idę poszydełkować, bo nareszcie mam na to czas :-)

6 komentarzy:

sekutnica pisze...

a czemu chcesz upuścić blogspot? i jaka alternatywa?

Herbatka pisze...

Wordpress, którego używam też zawodowo, więc obsługa mi leży. A na Blogspocie wkurza mnie wrzucanie zdjęć pojedynczo i wyburaczanie się filmików wstawianych z YouTube na przykład i generalnie słabsze możliwości edycji tekstu.

Kankanka pisze...

W blogspocie można wybrać nowszą wersję, szukaj w ustawieniach globalnych i zaznacz "zaktualizowany edytor". On zawiera to, o czym piszesz - zdjęcia i edytor tekstu.

Jadzia pisze...

Zawsze lubiłam zaglądać na Twojego bloga i liczę na więcej. Pozdrawiam.

Wojciech pisze...

Zawsze tu zaglądałam, a nawet robiłam według zdjęcia "Violet", a teraz trochę brakuje mi robótek, były takie ładne!

Wojciech pisze...

oj nie podałam adresu, http://trikada.blox.pl/html