wtorek, 23 sierpnia 2011

Malowanie dziergadełek, czyli Vogue Kinitting ma niezłe pomysły

Farbowanie włóczek to żadna nowość, ale malowanie ręcznie udzierganych dzianin na wzór malunków na jedwabiu na przykład, to już dla mnie całkiem inna, nowa bajka. Pomysł ten przedstawia Vogue Knitting w jesiennym wydaniu - tutaj można to zobaczyć w szczegółach. Przyznam, że choć kolory i wzory niezbyt przypadły mi do gustu, to sam pomysł mnie zaintrygował. Jeśli ktoś pożyczy mi jakieś dodatkowe życie, albo choć pół, to może kiedyś uda mi się znaleźć czas, by tego spróbować ;-) Wrzucam na bloga, bo może kogoś zainspiruje.

2 komentarze:

chmurka pisze...

Kurczę rzeczywiście rewelacyjny pomysł :) Nie wiem czy komentowałam szal pokazany w poprzednim poście jeśli nie to pozwolę sobie teraz nadrobić - jestem oczarowana pomysłem, wykonaniem i kolorem :)) a i bardzo Ci w nim do twarzy

Intensywnie Kreatywna pisze...

Widziałam już wcześniej takie malowane cuda. Zdarzało mi się malować jedwab i inne materie, chyba czas spróbować malowania na dzianinie.