wtorek, 19 sierpnia 2008

jesienne inspiracje

Byłam dziś w sklepie i kupiłam Sabrinę nr 3/2008. Zasadniczo niewiele mi się tam podoba, ale jedna rzecz przyciągnęła moją uwagę:


Taki jesienny, romantyczny i nieco hippisowski płaszczyk - w sam raz dla mnie :-) Troszkę bym go uprościła (za dużo ażurów), ale poza tym bardzo mi się podoba i już mnie palce świerzbią, żeby zacząć dziergać. Niestety chwilowo mój warsztat robótkowy jest w opłakanym stanie. Miałam długą przerwę w dzierganiu i wczoraj z przerażeniem stwierdziłam, że już nie potrafię się odnaleźć w Celtiku, któremu brakuje raptem 1.5 rękawa i dekolt (to będzie mozolna praca, żeby odcyfrować własne notatki i pozbierać się mentalnie w tym projekcie). Artemisia leży zaczęta, też już nieco zapomniałam, co tam mam zrobić, na szczęście są notatki i jakoś chyba w końcu dojdę co do czego, jednak konieczność odgrzebywania w pamięci różnych szczegółów jakoś odbiera mi ochotę na dokończenie projektu. Leży też próbka bąbelkowego bolerka z "cyranki" i też by już chciała się ziścić ;-) Muszę jak najszybciej uporać się z pracą i ostro zabrać do roboty - w końcu już niedługo zacznie się najlepszy sezon do noszenia dziergadeł i swetrów wszelakich.

3 komentarze:

Fiubździu pisze...

Mam to samo! Zaczęłam wdzianko mamie, i już drug tydzień nie dam rady go ruszyć. Rozumiem ból, chęci przejścia do kolejnych wyzwań.
Płaszczyk piękny, ale jego wielkość mnie przeraża.

Brahdelt pisze...

Za mną chodzi na razie długi sweterek z Lana Grossa Merino i projekt Winter Wonderland Coat z Inspired to Knit, ech...
Znam to uczucie zagubienia w robótce, kiedy wraca się do niej po jakimś czasie, jak mylisz, dlaczego niechętnie odnosze się do wznowienia Mystery Stole III, mimo, że zostało mi naprawdę malutko?... Wiem, że gdzieś zrobiłam błąd i mam o jedno oczko za dużo (albo za mało, nie pamiętam), a prucie koronki robionej na drutach 2 mm to ... sama rozumiesz. ^^
Uprzejmie poproszę ten wzór sweterka podobnego do zielonego ze szczypankami, zawsze to wspomożenie w opracowaniu wzoru! ^^ Mój mail: brahdelt@draconia.pl

Annavilma pisze...

Jak zawsze wynalazłaś piękny projekt :) Myślę że będzie Ci w nim cudnie, do roboty więc!