poniedziałek, 12 maja 2008

inspiracje...

Lubię zaglądać do Sartorialista. Ci, którzy interesują się modą, pewnie go znają, a ci co nie znają to się zaraz dowiedzą ;-) Sartorialist to blog prowadzony przez Scotta Schumana, który zawodowo zajmuje się modą, a właściwie fotografowaniem mody i wrzuca na Sartorialista właściwie same fotki fajnie ubranych ludzi, których spotyka na ulicach miast świata. Ale myliłby się ten, kto by myślał, że to miejsce dla fashion victims - Scott szuka czegoś więcej niż modnie ubranych ludzi, on szuka ludzi, którzy modę dostosowują do swojej osobowości i mają styl i są "chic". Nie zawsze podoba mi się to, co tam widzę, to znaczy nie zawsze bym coś takiego założyła, ale ubiory z pewnością zawsze są ciekawe i oryginalne. I właśnie ostatnio zobaczyłam tam tę kobietę. Ujęło mnie wszystko - prosta długa spódnica, biel stroju stanowiąca jakby kanwę dla szala, wybuchającego podstawowymi barwami i piękne detale Chciałabym, żeby mój strój kiedyś tak przemówił ;-)
A kabatek Filati już się zeszywa, praktycznie finiszuje, może jutro uda się wrzucić jakieś fotki

6 komentarzy:

Brahdelt pisze...

Rzeczywiście jest coś inspirującego w tym zdjęciu - proste białe tło dla feerii barw chusty, pyszne! *^v^*

anna pisze...

super..mi tez sie podoba to zestawienie ascetyzmu i jednoczesnie bogactwa barw...poza tym podoba mi sie twoj blog i to jak piszesz i co wynajdujesz w sieci i zaciekawiasz odwiedzajacych twego bloga w tym mnie:)..ale o tym juz pisalam...pozdrawiam ania:)

redakcja pisze...

bardzo dziękuję, cieszę się, że moje mruczenie pod nosem na blogu komuś sie podoba ;-)

antosia pisze...

I ja się przyłączam do głośnych podziękowań, za otwieranie "innych" na inne strony. A te inne strony mają często jeszcze inne połączenia. I tak dalej sobie wędrujemy...pozdrawiam:)))

maria pisze...

Chyba powinnam sie pochwalic: taki zestaw wymyslilam 3 lata temu na jedna impreze: bilae spodnie biala bluzka i szalenie barwny szal. Czy ja juz nie pokazywalam ci tego zdjecia? niewazne, i tak jestem trendy, hre hre
qd

Herbatka pisze...

Nie pokazywałaś Qd, nie pokazywałaś, może bym się wcześniej zainspirowała?