poniedziałek, 20 sierpnia 2007

jestem :-)

No to wróciłam :-) Było cudnie, choć pogoda w kratkę - ale kratka była o tyle korzystna, że był czas na kąpanie się i na grzybobranie i na robótkowanie i na robienie zdjęć i na przytulanie się w łóżku ;-), więc idealnie. Natrzaskałam trochę fotek, przy okazji testując nowe filtry (chroniący przed promieniami UV i redukujący odbicia wodne) - wrzucę rezultaty, jak się trochę ogarnę. Zasadniczo skończyłam także DROPSowy sweterek - teraz czeka mnie żmudny proces wykańczania. Więcej szczegółów nieco później, bo proza życia mnie przysypała - nawarstwiło się mnóstwo pracy, prania i innych zaległych czynności prozaicznych, a koty wytęskniły się okropnie i wymagają ekstra porcji miziania i miłości

2 komentarze:

Bożena pisze...

I jak się ma ten DROPSowy sweterek? Mogłabyś się pochwalić ;)

Herbatka pisze...

postaram się jutro coś wymodzić, ale u mnie ostatnio kiepsko z wolnym czasem na robótkowanie